اخبار مربوط به دکتر اصغر گرزین

این پورتال توسط هواداران دکتر اصغر گرزین پشتیبانی می شود

اخبار مربوط به دکتر اصغر گرزین

این پورتال توسط هواداران دکتر اصغر گرزین پشتیبانی می شود

اخبار مربوط به دکتر اصغر گرزین
این پورتال اخبار مربوط به دکتر اصغر گرزین را پوشش خواهد داد
اصغر گرزین کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه قائمشهر سوادکوه جویبار و سیمرغ می باشند
بایگانی

من وعده نمی دهم .

دکتر اصغر گرزین در جلسه ای با چند تن از جوانان سواد کوه شمالی (شیرگاه) مطرح کرد

در ادامه مطلب بخوانید...

دکتر اصغر گرزین در جلسه ای با چند تن از جوانان شهر شیرگاه عنوان کرد که بنده به هیچ عنوان وعده نمی دهم و حرفی میزنم که بتوانم به آن عمل کنم . 

حاج اصغر گرزین با ذکر این نکته که اینجانب آمده ام تا صدای مردم باشم خاطر نشان کردند که بنده به هیچ عنوان وعده و وعید نمی دهم و حرفی را میزنم که قدرت عمل به آن را داشته باشم . ایشان در ادامه خطاب به جوانان این نکته را مهم دانستند که جوانان ما از همین وعده دادن های بی برنامه و غیر کارشناسی ضربات سنگینی خوردند و همین وعده های دلفریب که امید جوانان را نا امید کرد صدمات زیادی هم به شهر و دیارمان زده است .

دکتر گرزین در ادامه جلسه عنوان کردند که اینجانب بر سر موضوع اشتغال مردم و جوانان معامله سیاسی و اقتصادی نمی کنم

و این را ابزاری برای پیروزی در انتخابات نمیکنم  و تنها با خدای خودم معامله خواهم کرد و یقینا خداوند دل های مردم را به دل های کسانی که برای مردم میتپد نزدیک می کند . ایشان همچنان در ادامه مطرح کردند که خداوندبه ما سعادت بخشید و توانستیم که جوانان زیادی را در عمر اشتغال یاری کنیم اما به هیچ عنوان با این جوانان معامله سیاسی نخواهم کرد و تنها در راه رضای خدا و رفع دغدغه های آنها و خانواده های آنها این وظیفه را به جا آوردم و اگر باز هم خداوند این سعادت را به بنده ببخشد یقینا کوتاهی نخواهم کرد . اما بنده در فکر این هستم که این موضوع مهم را به طور ریشه ای حل کنم و به امید خدا مشکل اشتغال را تا حد امکان حل نمایم .

ایشان به جوانان امید داده و از آنها خواستند که امید خود را از دست ندهند چرا که آینده روشن است و زندگی زیباست .

ایشان با ارائه برنامه های اقتصادی بسیار کارشناسی شده و مطالعه شده جوانان را قانع کردند که این مشکلات با تدبیر و درایت و البته سماجت قابل حل خواهد بود . و این نکته را اذعان کردند که به هیچ عنوان این طرح ها به بیرون درز نکند .

در آخر این جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید دکتر گرزین جوانان را بسیار تاثیر گذار و بازوی محرک جامعه خواندند و از جوانان خواستند که نسبت به دیار و جامعه خود بی تفاوت نباشند و امید داشته باشند که همه مشکلات به تدریج حل خواهد شد.

1394/04/03

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی